رییس کل بانک مرکزی گفت: خوشحال هستم که سختی ۳۲ ماه را تحمل کردم و برای مردم تا حدی که توان دارم خدمت کردم.

به گزارش درآمد نیوز عبدالناصر همتی در یک برنامه گفتگوی آزاد با جمعی از اقتصاددانان پیرامون عملکرد بانک مرکزی با بیان اینکه همه ما نیاز به نقد داریم و کاری هامان کامل نیست، گفت: محدودییت هایی وجود دارد با شرایط خاص کشورمان و با روش هایی که ما کشور را اداره می کنیم می تواند باعث بشود شرایط به نحوی که مدنظر است تحقق پیدا نکند.

رییس کل بانک مرکزی اظهارداشت: دوستان حق دارند انتقاد کنند و من تا جایی که بتوانم پاسخ می دهم تا حداقل قانع شوند. درباره سفارت چین من رقتم و ۱۰ روز در آنجا بودم و برگشتم برای اجلاس سفرا در تهران و همان روز دوم بود که آقای رییس جمهور بنده را خواستند و مشورت کردند و نکاتی را خدمتشان عرض کردم و موضوع همان جا مطرح شد که بنده مسئولیت را بپذیرم.

وی افززود: احساس کردم که نیاز است این سکان را به دست بگیرم و می دانستم که چه سختی دارم ولی خوشحال هستم که سختی ۳۲ ماه را تحمل کردم و برای مردم تا حدی که توان دارم خدمت کردم و می دانم مردم سختی می کشند و تحریم بسیار سخت است و به خاطر اینکه دشمن نتواند اطلاعات بگیرید نمی توانم خیلی توضیج بدهم.

همتی خاططرنشان کرد: در این دوره با پشتیبانی مقام معظم رهبری و کل مجموعه دولت توانستیم این پیچ اصلی فشار حداکثری را رد کنیم.

ادامه دارد…