سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور و همینطور سخنگوی گمرک ایران با مدیران بیمه آرمان دیدار کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان؛ جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور و همچنین دکتر سید مرتضی عمادی سخنگوی گمرک ایران با مدیرعامل و معاون اجرایی و نایب رئیس بیمه آرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان ضمن ارائه گزارش از عملکرد بیمه آرمان، از عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی «آتا» و «آریانا افغان» به عنوان دو بیمه گذار بزرگ این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با جذب پرتفوهای پیش رو ، گامی بلند در جهت احیای بیلان مالی بیمه آرمان تا پایان سالجاری برداریم.

همچنین در ادامه، دکتر حمیدرضا امیرحسنخانی نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان یادآور شد: این آمادگی‌ وجود دارد تا با ارائه خدماتی ویژه و نوین ، بیمه آرمان با شرکت های هواپیمایی بزرگ‌ کشور و‌ نیز سایر ایرلاین های بین المللی قرارداد همکاری مشترک‌ امضاء کند.

در پایان این دیدار صمیمانه جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور ابراز امیدواری کر‌د تا در آینده ای نزدیک همکاری های مشترک فی‌مابین شکل ‌بگیرد.

همچنین دکتر عمادی سخنگوی گمرک کشور خاطرنشان کرد: این امید می‌رود تا با کمرنگ شدن تحریم ها و‌ در پی آن با نوسازی ناوگان هوایی کشور ، فرصت های متعدد اقتصادی و گشایش مرزهای مالی و گمرکی ، توسعه فرهنگ و تضامین بیمه ای در کشور را شاهد باشیم.