مدیرعامل این شرکت با فرزندان شاهد شاغل در شرکت عملیات غیرصنعتی دیدار کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرعامل این شرکت با فرزندان شاهد شاغل در شرکت عملیات غیرصنعتی دیدار کرد.

آتش زمزم در این دیدار آرامش و امنیت امروز کشور را حاصل از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان دانست و گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه ما است زیرا خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همکاری با فرزندان شهدا در این شرکت را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: فرزندان و خانواده محترم شهدا در هر مجموعه ای که حضور داشته باشند، مایه خیر و  برکت هستند و این موضوع برای شرکت عملیات غیرصنعتی نیز صدق می کند و ما به همکاری با این عزیزان افتخار می کنیم.

وی فرزندان شاهد که در شرکت عملیات غیرصنعتی شاغل هستند را بسیار نجیب دانست که حتی یکبار هم با استفاده از نام و اعتبار پدرانشان برای موضوعات شخصی به دفتر مدیریت مراجعه نکردند و حالا به پیشنهاد همکارانمان در پایگاه بسیج شهید مدرس این عزیزان را دعوت کرده ایم تا ضمن گرامیداشت مقام شهدا، حرف ها و صحبت هایشان را بشنویم.

همچنین در این نشست فرزندان شاهد ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه که برای اولین بار برگزار می شد، از توجه مجموعه مدیریتی شرکت عملیات غیرصنعتی به  کارکنان تقدیر کردند.