مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار “سید محمود میرفیضی” فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، سردار “حاجتی” و دکتر “سعید صادقی” با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان ، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از تلاش های کلیه پرسنل نیروی انتظامی در جهت برقراری و حفظ امنیت در استان تقدیر و تشکر کردند.

صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بر آمادگی این شرکت جهت همکاری با نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در استان خوزستان خصوصا منطقه ویژه پتروشیمی تاکید کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران پتروشیمی امیرکبیر برگزار گردید، دکتر سعید صادقی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بازوی قدرتمند کشور در تامین امنیت است و اقتدار آن مرهون تلاش های بی وقفه و رشادت سربازان غیور و پرسنل خدمتگزار نیروی انتظامی است که در پیشگاه خداوند متعال در راه حفظ امنیت کشور نشان داده اند و این مهم، با هیچ افتخاری قابل جایگزینی نیست.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های پلی اتیلن در ایران به شمار می رود که مجتمع تولیدی آن در سایت چهار منطقه ویژه پتروشیمی و در استان خوزستان واقع شده است.