معاون استاندار و رئیس سازمان صمت استان سیستان بلوچستان در دیدار با مدیرعامل تاصیکو از حمایت های مجموعه صدرتامین و شرکت های تابعه در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

معاون استاندار و رئیس سازمان صمت استان سیستان بلوچستان در دیدار با مدیرعامل تاصیکو از حمایت های مجموعه صدرتامین و شرکت های تابعه در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی تاصیکو؛  ماندانا زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و داوود شهرکی، رئیس سازمان صمت استان سیستان بلوچستان با حضور در شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در دیدار با غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل تاصیکو و برخی از معاونین، مدیران ستادی و مدیرعامل و هیات مدیره شرکت توسعه معادن پارس تامین ضمن قدردانی از حمایت های شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و شرکت های تابعه در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این استان بیان داشتند؛ تاصیکو جز اولین شرکت ها و مجموعه هایی بود که در این خصوص گام برداشت و هموطنان خود را در استان سیستان و بلوچستان تنها نگذاشت. 

زنگنه، معاون استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به حضور شرکت توسعه معادن در استان اشاره کرد و گفت: احداث کارخانه طلا در استان از سوی یکی از شرکت های صدرتامین یک پروژه و اقدام استانی محسوب نمی شود و ما به این مهم نگاه ملی داشته و داریم و تمام تلاش ما در استان سرعت بخشیدن به شروع فعالیت این کارخانه و دیگر اقدامات شرکت توسعه معادن است. 

شهرکی، رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان داشت: سرعت کار در دوران مدیریت جدید صدرتامین و پارس تامین قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست و بنابراین ما در سازمان و دیگر بخش ها امید داریم مجموعه صدرتامین در سایر بخش ها نیز با توجه به پتانسیل منطقه حضور کلیدی داشته باشد و شاهد شروع سرمایه گذاری های جدید در استان باشیم. 

سلیمانی مدیرعامل؛ شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نیز در ادامه گفت: تاصیکو همواره نگاه توسعه ای در مناطق محروم کشور داشته و دارد و براین اساس استان سیستان بلوچستان با توجه به مجموعه حمایت هایی که از سوی مقامات امر، نمایندگان مجلس و دیگر دست اندرکاران داشته است طی مدت همکاری ما را بر آن داشته است تا مقدمات حضور شرکت های دیگر همانند صنایع خاک چینی ایران، معدنی املاح ایران، فرآورده های نسوز ایران، شرکت اکتشاف و بهره برداری که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است را در این استان فراهم کنیم. 

وی ادامه داد: برای سرمایه گذاری باید بستر های متعددی را فراهم کنیم و سپس فعالیت های دیگر را در دستور کار قرار دهیم. ما در مجموعه تلاش داریم با آموزش و راه انداری یک موسسه آموزش فنی، هموطنان در استان را ابتدا آموزش و سپس از توان آنان در مجموعه فعالیت های صدرتامین در استان بهره مند شویم همانند شرکت توسعه معادن پارس تامین که در برنامه ریزی هایی که پیشتر کرده ایم ۸۰ درصد نیروهای ما در این شرکت از مردم منطقه خواهند بود