مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان : بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان ارائه دهنده خدمات درمانی به مردم سه استان است

محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان، زیدون و آغاجری در مجلس شورای اسلامی ظهر روز سه شنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۱ با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با دکتر هدایت اله عبدی زاده مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی ؛نماینده مردم بهبهان ، آغاجری و زیدون در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از جامعه پزشکی و خدمات ارائه شده خواستار توسعه و ارتقای سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی درشهرستان بهبهان شد.

سردارمحمد طلا مظلومی افزود: ایجاد بخشهای ویژه و درمانگاه تخصصی از نیازهای اساسی بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان است .

دکتر هدایت اله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان گفت: مجاورت شهرستان بهبهان با استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین خدمات خوب بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان  باعث شده که روزانه از استان‌های همجوار بیمار داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برای توسعه خدمات درمانی و رضایتمندی بیمه شدگان شبانه روز تلاش می‌کنیم و خدمت به مردم را توفیق الهی و افتخار خود می‌دانیم.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان خوزستان تصریح کرد: برنامه‌های خوبی را برای توسعه و تقویت خدمات درمانی از جمله بهره برداری از بخش ICU و واحد سی تی اسکن را در دست اجرا داریم که در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار میگیرند  همچنین شروع پروژه ساخت درمانگاه تخصصی از برنامه های آتی مدیریت درمان برای این بیمارستان می باشد . وی افزود تلاش می‌کنیم خدمات درمانی بهتر و در خور مردم بهبهان فراهم نمائیم .