تمامی کارکنان بانک ملی ایران با توجه به تعلق خاطری که به بانک دارند، همواره با تعصب و عرق سازمانی در راستای ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان تلاش می کنند و کارکنان جنوب تهران نیز با همین ویژگی ها در جهت جلب رضایت مردم و مشتریان گام بر می دارند و با دلسوزی و عشق به منظور دستیابی به اهداف سازمان تلاش می کنند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم تودیع علیرضا جعفری و معارفه احد اله امیری با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک، احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل، احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه دو کشور، سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، روسای حوزه ها، شعب و دیگر مسئولان برگزار شد.

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ضمن قدردانی از کارکنان جنوب تهران طی سخنانی اظهار داشت: تمامی کارکنان بانک ملی ایران با توجه به تعلق خاطری که به بانک دارند، همواره با تعصب و عرق سازمانی در راستای ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان تلاش می کنند و کارکنان جنوب تهران نیز با همین ویژگی ها در جهت جلب رضایت مردم و مشتریان گام بر می دارند و با دلسوزی و عشق به منظور دستیابی به اهداف سازمان تلاش می کنند.

معاون امور شعب بانک ملی ایران به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور همه افراد باید در هر پست و مسئولیتی که هستند کار را فراتر از مسئولیت های روزانه خود بدانند و با نیت الهی و جلب حداکثر رضایت مردم و به صورت جهادی به امور رسیدگی کنند .

حسن مونسان ناترازی نقدینگی را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: موجودیت و حیات هر سازمانی به مشتریان آن سازمان بستگی دارد؛ از این رو تمامی کارکنان باید نسبت به درخواست ها و نیازمندی های مشتریان توجه داشته باشند و در جهت رفع نیازهای آنان تلاش کنند.

عضو هیات مدیره بانک ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات بسیار ارزنده علیرضا جعفری رئیس سابق اداره امور شعب جنوب تهران بیان داشت: جنوب تهران به لحاظ موقعیت اقتصادی در شرایط متفاوتی نسبت به سایر نقاط تهران قرار دارد اما با همدلی، همگرایی اتفاقات بسیار خوبی در طول مدت ریاست ایشان رخ داد و این اداره امور شعب در مقاطعی به عنوان ادارات امور شعب برتر و در بالاترین جایگاه در طرح عیار ملی قرار گرفت.

عضو هیت مدیره بانک ملی ایران ضمن تبریک انتصاب احداله امیری وی را یکی از مدیران فعال ، اخلاق مدار ، عمل گرا معرفی کرد که همواره برای دستیابی به حقوق و منافع مشتریان تلاش می کند.

در ادامه نیز احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل ضمن قدردانی از علیرضا جعفری و تبریک انتصاب احداله امیری به عنوان رئیس جدید این اداره امور شعب یکی از ویژگی های کارکنان این اداره را برنامه ریزی و تلاش در سایه همدلی جهت حصول نتیجه برشمرد و اقدامات متعدد این اداره امور شعب را در جهت بازاریابی منطقه ای و فرامنطقه ای مورد تحسین قرار داد.

مدیر امور شعب تهران و مستقل منابع را ستون بانک دانست و بیان داشت: همه کارکنان باید ذهنیت بازاریابی داشته باشند و با همدلی و همراهی یکدیگر نقش موثر و تاثیر گذاری را در بهبود تراز بانک ایفا نمایند .

احد اله امیری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز ضمن قدرانی از مدیران ارشد بانک و رئیس پیشین جنوب تهران با ابراز خرسندی از همکاری با کارکنان با دانش و متعصب این اداره امور شعب گفت : در مسیر تحقق اهداف و اعتلای بانک ملی ایران و خدمت به مردم شریف منطقه اقدامات موثری را انجام خواهیم داد؛ همه باهم باید با برنامه ریزی مناسب و درست در کنار هم نسبت به دستیابی به اهداف بانک تلاش کنیم.

وی طرح مهربانی بانک را یکی از محصولات کم نظیر شبکه بانکی کشور دانست و افزود: تمام تلاش خود را در جهت معرفی و توفیق این طرح به کار خواهیم بست.

در پایان مراسم علیرضا جعفری رئیس پیشین اداره امور شعب جنوب تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اداره امور شعب و تبریک انتصاب امیری طی سخنانی گفت : اداره امور شعب جنوب تهران دارای کارکنان بسیار متعصب، با دانش و فعال است که با همدلی و همراهی توانستیم برنامه های خوبی را طراحی و اجرا کنیم و حاصل تمام این تلاش ها و همراهی ها دستیابی به موفقیت های کم نظیر در سطح کشور بوده است .