عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی،به طور مستقیم از طریق تماس تلفنی با مشتریان و کارکنان بانک به گفت و گو پرداخت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،شفیعی پس از گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان بانک از شهرهای مختلف کشور، ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده، گفت:این مشکلات با توجه به شرایط و مقتضیات از طرف بخش های مربوطه مورد رسیدگی قرار می گیرد و پس از حصول نتیجه، اطلاع رسانی های لازم در این باره صورت می گیرد.

وی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی بانک ملی ایران برای فراهم کردن امکان ارتباط مستقیم مشتریان و بدنه کارکنان با مدیران ارشد،بیان کرد:کارکنان روابط عمومی میان بخش های مختلف بانک مانند سنگر سازان بی سنگری هستند که در مسیر خدمت رسانی با انواع فشارها و مشکلات رو به رو هستند و ما تلاش می کنیم تا شرایط مساعدتری را جهت خدمت رسانی این دسته از کارکنان فراهم کنیم.

شفیعی با اشاره به مزایای ایجاد امکان ارتباط مستقیم مشتریان با مدیران ارشد بانک، تاکید کرد:یکی از مهم ترین مزایای این اقدام این است که مدیران از بازخورد برنامه های اجرایی در بخش های مختلف، اطلاع میدانی کسب می کنند و می توانند از دریچه نگاه مشتریان یا همکارانی که در اقصی نقاط کشور حتی در دورافتاده ترین مناطق مشغول خدمت هستند،برنامه ها و طرح های در دست اجرا را مورد بررسی و آسیب شناسی قرار دهند.

وی ادامه داد:علاوه بر این، اینگونه ارتباط ها فرصت پاسخگویی را برای همه مدیران بانک فراهم می کند و موجب تقویت ارتباط بانک با بدنه مشتریان و تقویت اعتماد در آنها می شود.

گفتنی است در بازدید رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران از واحد پاسخگویی روابط عمومی، رئیس حسابداری مالی بانک نیز حضور داشت.