در این مراسم که با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی برگزار شد

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی برگزار شد، مدیر عامل بانک دی بر لزوم ترویج روحیه بسیجی در همه بخش‌ها تاکید کرد و گفت : همه کشور به‌ویژه بانک دی ، امروز به کار جهادی و بسیجی نیاز دارند، چرا که وجود روحیه بسیجی در همه فعالیت‌ها راهگشا است.

علیرضا قیطاسی به اهمیت نقش‌آفرینی بسیجیان در رویدادهای مهم کشور اشاره کرد و گفت: در رویدادهای بزرگ مانند اربعین حسینی، اعیاد ملی و مذهبی و فعالیت‌های فرهنگی، نقش چشمگیر بسیجیان همواره مشهود است.

وی همچنین برگزاری موفق دو مجمع صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بانک دی در کمتر از دو ماه را ناشی از تزریق روحیه بسیجی و جهادی به کارکنان دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از کارکنان بانک دی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجی هستند که همدلی، حمایت و روحیه جهادی آن ها موجب ایجاد انگیزه مضاعف میان کارکنان برای انجام اقدامات اثربخش در بانک شده است.

در ادامه این مراسم، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد که جذب حداکثری و دفع حداقلی در جامعه، راهبرد بسیج است.

سرهنگ فریبرز خزایی با بیان این‌که کارکنان بسیجی باید در همه جنبه‌ها سرآمد باشند، اظهار کرد: با توجه به نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص و نیز ظرفیت‎‌های پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک دی انتظار می‌رود با توسعه فعالیت‌ها به زودی شاهد رشد و ارتقای این پایگاه به حوزه مقاومت باشیم.

در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند حسن عباسیان فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک دی در دوران فعالیت نیز قدردانی شد.