به گزارش درآمد نیوز غرفه شرکت فولاد خوزستان در سالن A این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت فولاد است. مواد اولیه و مواد مصرفی، قطعات و تجهیزات، سیستم‌ها، فناوری‌های نوین کاهش مصرف انرژی، استحصال از مواد معدنی کم عیار، توسعه انقلاب صنعتی چهارم و توسعه‌ تولید فولاد سبز، نیازهای بومی‌سازی و فناورانه فولاد […]

به گزارش درآمد نیوز غرفه شرکت فولاد خوزستان در سالن A این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت فولاد است. مواد اولیه و مواد مصرفی، قطعات و تجهیزات، سیستم‌ها، فناوری‌های نوین کاهش مصرف انرژی، استحصال از مواد معدنی کم عیار، توسعه انقلاب صنعتی چهارم و توسعه‌ تولید فولاد سبز، نیازهای بومی‌سازی و فناورانه فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند.

شرکت فولاد خوزستان در روز اول این جشنواره برای اولین بار در ایران از دستگاه تصفیه هوای گازهای سولفیدی رونمایی می کند. همچنین ۴ تفاهم نامه همکاری فولاد خوزستان با شرکت های دانش بنیان در حاشیه این نمایشگاه منعقد می شود.

گفتنی است، رویکرد پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یک رویداد متمایز ملی در حوزه بومی‌سازی زنجیره آهن و فولاد، بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد تعیین شده است.