مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از رونمایی از سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد خبر داد و گفت: در قالب این سامانه اقدامات متناوب و مختلفی به مردم مناطق محروم تعریف و ارائه خواهیم کرد.

به گزارش درآمد نیوز، عبدالله ارجائی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال حذف شرط مسلمان بودن از شرایط نامزد شدن در انتخابات و تصویب اصول انقلاب سفید، حضرت امام راحل به دین زدایی های رژیم پهلوی و وابسته کردن کشور به آمریکا و اسرائیل اعتراض کرده که این امر منجر به بازداشت ایشان شد. با پخش شدن خبر دستگیری امام (ره) تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای تهران، قم، ورامین، شیراز، اصفهان و مشهد علیه رژیم طاغوت رخ داد و رژیم پهلوی به وحشیانه ترین روش ممکن اقدام به سرکوب مردم کرد.

مدیرعامل بنیاد پانزده خرداد با اشاره به دوره جدید فعالیت بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خردادِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهله دوم فعالیت خود در سه سر فصل سلامت، کمک به جوان شدن جمعیت و تقویت استحکام خانواده در خدمت جامعه هدف خود خواهد بود که به مناسبت فرارسیدن پانزدهم خرداد ماه از اهمّ این فعالیت‌ها رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع این سیاست‌ها در توسعه و رشد کیفی جامعه و بر اساس نیازسنجی‌های اجتماعی در بدنه مردم شکل گرفته است. درصددیم با تلاش مضاعف در بنیاد ۱۵ خرداد، جایگاه این بنیاد را احیا و در عرصه‌های سلامت، جمعیت و خانواده اقدامات در خور شأنی برای مردم ایران انجام دهیم.

ارجائی از رونمایی از سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد خبر داد و گفت: در قالب این سامانه اقدامات متناوب و مختلفی به مردم مناطق محروم تعریف و ارائه خواهیم کرد.

وی اجرای طرح اهدای ۵ هزار ویلچر به معلولان محروم با مشارکت خیرین و طرح بینایی سنجی و غربالگری کودکان زیر ۱۲ سال در تمامی مناطق محروم کشور را از جمله این خدمات عنوان کرد.

ارجائی همچنین از اقدام دیگر بنیاد ۱۵ خرداد نام برده و اظهار کرد: اقدام بعدی این بنیاد در هفته جاری افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی است که یکی از فعالیت‌های این بنیاد در این حوزه تعریف شده است و ۲ باب خوابگاه در این هفته افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد پانزده خرداد در پایان گفت: در مجموع ۹ هزار متربع زیربنای این خوابگاه‌ها بوده و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت که این خوابگاه‌ها ویژه دانشجویان دختر خواهد بود.