ساختمان جدید شعبه ولی‌عصر(عج) ازنا با حضور حسن تلیکانی عضو هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک مهر ایران، افتتاح شد.

ساختمان جدید شعبه ولی‌عصر(عج) ازنا با حضور حسن تلیکانی عضو هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک مهر ایران، افتتاح شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم که با حضور حشمت بهمنی فرماندار ازنا و مسئولان مختلف همراه بود، شعبه ولی‌عصر(عج) ازنا در مکان جدید افتتاح و شروع به خدمت‌رسانی کرد.
تلیکانی ضمن اشاره به عملکرد درخور این شعبه، زیبایی مکان شعبه را از حقوق مشتریان بانک دانسته و گفت: همان‌گونه که در روایات هم به تأکید ذکر شده، آراستگی و اخلاق‌مداری از بهترین فضایل انسانی است و مشتریان بانک مهر ایران، لایق شعب آراسته و در بهترین شرایط ممکن هستند. مکمل این موضوع نیز اخلاق خوب و مشتری‌مداری کارکنان بانک است که خوشبختانه بانک مهر ایران در این رابطه نیز یکی از بهترین بانک‌های کشور است.
وی در ادامه با اشاره به استقبال مردم از خدمات بانک مهر ایران گفت: این بانک اکنون یک بانک بزرگ و شناخته شده است. خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته، علاوه بر تسهیل در امور بانکی مشتریان، سبد محصولات بانک و شیوه‌های ارائه خدمت نیز بهینه شده و با توجه به نوآوری‌های منحصر به فرد بانک، در حال حاضر یک بانک پیشرو هستیم.
در ادامه، نجدی با اشاره به گستردگی نیازها و خواسته‌های امروزی مشتریان، گفت: همواره، تعامل سازنده با مشتریان، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت بوده و ما خود را موظف می‌دانیم با تلاش روزافزون، در راستای رضایت مشتریان گام برداریم.
وی افزود: شناسایی نیاز مشتریان و تسریع در ارائه خدمات مناسب به ایشان منوط به تسلط همکاران به خدمات نوین بانک و تطبیق آن با نیازهای مشتریان و همچنین رعایت مشتری‌مداری است.
در این مراسم، بهمنی، فرماندار ازنا ضمن اعلام رضایت از عملکرد مناسب بانک مهر ایران در ازنا، اعلام کرد: بانک مهر ایران، یکی از بانک‌های سرآمد کشور است که هم در سطح کشور و هم به‌طور مشخص در شهرستان ازنا، عملکرد مناسبی در رفع نیاز و ارائه خدمت به آحاد مختلف مردم داشته است.