متقاضیان ثبت نام در طرح جدید فروش خودروی شرکت ایران خودرو با مشکل مواجه شدند.

 متقاضیان ثبت نام در طرح جدید فروش خودروی شرکت ایران خودرو با مشکل مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز، بنا بر اطلاعاتی که از کاربران به دستمان رسیده است. متقاضیان ثبت نام طرح جدید فروش فوق‌العاده شرکت خودروسازی ایران خودرو، در هنگام مراجعه به سایت با مشکل مواجه شده و نتوانستند ثبت نام کنند. این در حالی بود که طبق اطلاعیه این شرکت، متقاضیان می‌توانستند از ساعت ۱۰ صبح امروز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان در هنگام مراجعه به سایت باید به حساب کاربری خود وارده شده و درخواست خود را ثبت کنند، اما از ساعت ۱۰ صبح امروز بخشی که قبلا در سامانه فروش خودرو با نام ورود به حساب کاربری وجود داشت، دیگر وجود ندارد و افراد نمی‌توانند وارد حساب کاربری خود شوند تا درخواست خود را ثبت کنند.

از ساعت ۱۱:۴۶ نیز که بخش ورود کاربر فعال شده است هنگام ورود متقاضیان با خطای “صفحه مورد نظر شما موجود نمی‌باشد” مواجه می‌شوند.

این مشکل تا لحظه تدوین این گزارش یعنی ساعت ۱۲:۱۷ هنوز برطرف نشده است. البته در این خطا آمده است که تیم پشتیبانی متوجه خطا شده‌اند و در اولین فرصت آن را برطرف خواهند کرد.

سامانه فروش ایران خودرو با مشکل مواجه شد+ لینک شکایت

ثبت شکایت از عملکرد سایت

متقاضیان استفاده از خدمات سایت شرکت خودروسازی ایران خودرو می‌توانند با مراجعه به لینک زیر نسبت به ثبت شکایت و نظرات در خصوص عملکرد سایت اقدام کنند.

لینک ثبت نظرات و شکایت سایت سامانه فروش ایران خودرو