سمینار آموزشی با مشارکت دپارتمان های آموزش اتاق های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج، با عنوان «بهره وری از فرصتهای تجاری کشور قطر» بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز،  سمینار آموزشی با مشارکت دپارتمان های آموزش اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج، با عنوان «بهره وری از فرصتهای تجاری کشور قطر» با ارائه دکتر عباس عبدالخانی، رایزن تجاری ایران در دوحه برگزار می شود.

با مشارکت دپارتمان های آموزشی اتاق های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج دوره آموزشی بهره وری از فرصتهای تجاری کشور قطر با ارائه دکتر عباس عبدالخانی رایزن تجاری ایران در قطر روز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ بصورت حضوری و مجازی برای صاحب نظران، علاقه مندان و تجار ایرانی برگزار می شود.

شناخت اقتصاد کشور قطر، شناخت و نحوه ثبت شرکت، ثبت برند، چالش های صادراتی،  سلیقه مصرف کنندگان قطر و استراتژی موجود تجاری کشور قطر با کشورهای همسایه، برنامه های پیش رو دولت قطر برای توسعه روابط تجاری اش، از محورهای مهم این سمینار آموزشی است.

گفتنی است؛ دکتر عباس عبدالخانی از رایزن های با سابقه در کشورهای عربی منطقه، در سوابق خود رایزنی بازرگانی در کشورهای لبنان، سلطنتی عمان و کشور قطر و همچنین مسولیتهای سازمانی در سازمان توسعه و تجارت ایران را دارد.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۸۸۸۱۴۰۴۰ داخلی ۱۰۱ تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : محمدرضا آقاگلی