ایلام – درآمد نیوز – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: مردم برای حراست از سرمایه های سهام عدالت خود باید با مشارکت در انتخابات ۲۰ اسفندماه فردی امین، اصلح و آگاه به امور اقتصادی را انتخاب کنند.

قدرت الله فیض الهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت، بزرگترین و مهمترین انتخابات اقتصادی کشور محسوب می شود که سهم مهمی در سرنوشت رونق اقتصادی جامعه ایفا خواهد کرد.

وی افزود: هیات مدیره منتخب باید از بین افرادی انتخاب شوند که بتوانند با برنامه ریزی درست اقتصادی و نیز افزایش سودآوری، بر میزان درآمدها و سوددهی این شرکت ها بیافزایند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام یادآور شد: بنابراین انتخاب افراد به سمت هیات مدیره جامع و شرکت های استانی سهام عدالت بسیار مهم و ضروری است که باید از سوی واجدان شرایط رای مد نظر قرار گیرد.

فیض الهی اضافه کرد: در گذشته همه دارندگان سهام به صورت یکسان سود دریافت می کردند اما با آزادسازی سهام بازپرداخت سود به دارندگان سهام عدالت بر مبنای عملکرد شرکت های جامع و شرکت های استانی است.

وی گفت: واجدان شرایط رای با انتخاب افراد امین و آگاه به مسائل اقتصادی، در واقع هم از اندوخته و سرمایه خود حفاظت می کنند و هم سودآوری بیشتری می یابند.

فیض الهی ادامه داد: ۳۰ درصد سرمایه شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت برای زیرساخت های استان هزینه می شود و با انجام فعالیت های اقتصادی سودآور، زمینه اشتغال زایی و درآمد پایدار برای استان و به ویژه سهام داران فراهم می شود.

به گزارش ایرنا، ۲۱ اسفندماه جاری انتخابات هیات مدیره شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت برگزار می شود.

در این انتخابات سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برگزیده اند و دارای کد سجام هستند، امکان مشارکت دارند.

در استان ایلام بیش از ۲۳۲ هزار نفر دارای کد سجام و روش غیرمستقیم هستند که می توانند در انتخابات ۲۱ اسفندماه شرکت کنند.

در نهایت پنج نفر به عنوان هیات مدیره از سوی سهامداران انتخاب می شوند که تاکنون بیش از ۳۰ نفر به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده اند.