سرپرست بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک با هدف افزایش سهم تعاون از حمل و نقل بین شهری و حمایت از تاکسی داران تحت پوشش زمینه را برای گسترش خدمات بانکی و اعتباری به این تعاونی ها فراهم نموده است.

به گزارش درآمد نیوز همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این بانک نسبت به انعقاد تفاهم نامه با اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری اقدام نموده است و شرکت‌های تحت پوشش اتحادیه نیز می‌توانند جهت بهره‌مندی از شرایط در نظر گرفته شده نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه مجزا با بانک اقدام نمایند.
وی افزود: این تفاهم‌نامه منجر به افزایش سهم تعاون از حمل و نقل بین شهری می‌گردد و زمینه مناسبی را برای حمایت از تاکسی‌داران بین شهری فراهم می‌آورد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری با بانک وارد همکاری شده است. این اتحادیه از تشکل‌های خوشنام تعاونی در سطح کشور است که خدمات اعضای اتحادیه و رانندگان به بخش‌های اقتصادی کشور بسیار ارزنده بوده است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: چنانچه شرکت‌های تعاونی زیر مجموعه اتحادیه نیز با بانک وارد همکاری گردیده و موجبات افزایش ظرفیت های بانک جهت خدمات اعتباری و بانکی به رانندگان و تاکسی داران را فراهم نمایند، این همکاری منجر به دستاوردهای بالاتری خواهد گردید.
وی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون علاوه بر خدمات بانکی و اعتباری ظرفیت ها و مزیت هایی از جمله شرکت سمات، شرکت صرافی، شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، شرکت کارگزاری بیمه ، شرکت واسپاری و گروه مالی را در اختیار دارد که مجموعه این ظرفیت ها می تواند در ارائه خدمات مناسب برای توسعه حمل و نقل درون شهری مثمر ثمر باشد.
شیخ حسینی تاکید کرد: شرکت تعاونی مسافربری کاسپین به عنوان یکی از اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری در انعقاد تفاهم نامه با بانک توسعه تعاون پیشگام شده است.