بانک اقتصادنوین در مردادماه ۱۴۰۰، در ادامه روند رو به رشد خود موفق به کسب دو هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال سود عملیاتی شد که این رقم نسبت به سود مردادماه ۱۳۹۹ حدود ۹ برابر شده است.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اقتصادآنلاین،بر اساس اطلاعات منتشرشده در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، بانک اقتصادنوین در مردادماه ۱۴۰۰، حدود ۱۸ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال از محل واسطه‌گری مالی درآمد کسب کرده است. هم‌چنین سود پرداختی به منابع تامین شده در این بانک به ۱۵ هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال رسیده که مقایسه این دو رقم نشان از ثبت سود عملیاتی به میزان دو هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال در مردادماه سال جاری دارد.

این بانک در ماه مشابه سال ۱۳۹۹، حدود پنج هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال درآمد از محل واسطه‌گری مالی کسب و در مقابل رقمی حدود پنج هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال به منابع تامین شده سود پرداخت کرده بود. سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در مرداد‌ماه سال گذشته حدود ۳۳۶٫۸ میلیارد ریال بود که این رقم در مردادماه امسال ۹ برابر شده است.

همچنین سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در پنج ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز به ۱۲هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال رسید. این رقم نسبت به عدد ثبت‌شده در دوره مشابه سال قبل که حدود یک هزار و ۱۵۸میلیارد ریال است، حدود ۱۱ برابر شده است.