در این مراسم سیدهادی شیخ الاسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به جایگاه بانوان و حضور عفیفانه و مؤثر آنها در محل..

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در این مراسم سیدهادی شیخ الاسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به جایگاه بانوان و حضور عفیفانه و مؤثر آنها در محل کار پرداخت و ضمن تبیین دیدگاه‌های خود در این زمینه، از زحمات آنها قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه میهن با بیان اینکه ضرورت حضور بانوان و نقش آنها در پیشبرد امور شرکت بر کسی پوشیده نیست، گفت: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسئولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده و محیط های کاری برعهده دارند و حضرت زهرا(س) در بُعد رفتاری و معنوی بهترین الگو در این عرصه برای بانوان هستند.
شیخ الاسلامی ایام فاطمیه را فرصتی برای بازخوانی زندگی و سیره حضرت زهرا (س) دانست و گفت سیره حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای ماست و با توسل به ذات آن حضرت به خداوند متعال نزدیک می‌شویم زیرا ابعاد وجودی حضرت زهرا(س) در زمینه‌های مختلف انسان‌سازی مورد توجه همگان است.
مدیرعامل بیمه میهن طرح ها و برنامه های جدید و در دست اقدام این شرکت را برشمرد و گفت برنامه ریزی های ما هوشمند و گام بگام خواهد بود و برای این مهم تلاش و مساعی همگان را خواستار شد و افزود اعتماد به نفس و داشتن جسارت برای بیان ایده ها و چالش ها در این زمینه به سرعت بخشی در امور کمک شایانی خواهد کرد.
شیخ الاسلامی لازمه پیشرفت در کار و اعتلای بیمه میهن را بکاربستن استانداردهای کسب و کار و منشور اخلاقی دانست و گفت در محیط کاری نباید اجازه دهیم استفاده ابزاری از ما بشود و محیط باید کاملاً برای کار ایزوله شود و کار حرفه ای برای ما ملاک باشد.
مدیرعامل بیمه میهن خودباوری و امید را نقطه آغاز تحول و از مؤلفه های مهم در پیشبرد امور شرکت عنوان کرد و گفت دستیابی به موفقیت و تحقق اهداف سازمانی با تلاش و اهتمام همگان و با ایده پردازی و خرد جمعی ‌در چارچوب ضوابط و مقررات محقق می شود و در این میان از بانوان خواست نماینده ای از بین خود انتخاب کنند و با تشکیل شورا در جلساتی که به صورت موردی دارند مسائل و موضوعات مختلف را بررسی و در قالب پیشنهاد به مدیریت ارشد مجموعه منتقل نمایند.
در این مراسم بانوان همکار نیز به طرح مسائل و چالش های حوزه خود در محل کارشان پرداختند و مطالبات و خواسته هایشان را بیان کردند و مدیرعامل ضمن استقبال از طرح این مسائل، نقطه نظرات و پاسخ های خود را بیان داشت.