در بخشی از پیام تبریک محسن محمودی به مناسبت روز صنعت پتروشیمی آمده است: صنعت پتروشیمی در کشور، هرگز تن به توقف نداده و همواره پیش رفته است و به لطف پروردگار و با تلاش متخصصین و کارکنان صنعت پتروشیمی، این صنعت هر روز بیش از پیش خواهد درخشید.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی لردگان، محسن محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان در پیامی به مناسبت هشتم دی ماه، روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

ایران اسلامی، پیشینه و جغرافیایی سراسر افتخار و اقتدار داشته و خواهد داشت، هربرگ از تاریخ این سرزمین برگرفته از جانفشانی‌های مردمانش و هر بخش از خاک آن هم از ازل تا به امروز نشان از پشتکار، بالندگی و پیروزی‌هایشان است.

هشـتم دی‌ماه نیز برگی از همین پیشینه‌ی کهن در گوشه‌ای از خاک مقدس کشورمان است.

اکنون فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود از همه همکارانم در شرکت پتروشیمی لردگان را اعلام کنم. همکارانی که بی‌وقفه پیش رفتند وبا پشت کار بر مشکلات فائق آمدند تا چرخ شرکت پتروشیمی لردگان به راه خود ادامه دهد و با توکل بر خداوند و چنین عزم راسخی توانسته اند دستاوردهای بزرگی در این شرکت به یادگار بگذارند که در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور به یادگار خواهد ماند و به اعتبار همین دستاوردهاست که اکنون لردگان با افتخار و غرور به خود می‌بالد.

جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و همگان آگاهند این صنعت چه جایگاهی در زنجیره تولید، اقتصاد، سیاست و حیات اجتماعی کشور دارد. صنعت پتروشیمی در کشور، هرگز تن به توقف نداده و همواره پیش رفته است. و به لطف پروردگار و با تلاش متخصصین و کارکنان صنعت پتروشیمی، این صنعت هر روز بیش از پیش خواهد درخشید.

بار دیگر این روز را به همه مدیران، کارکنان و زحمت کشان این عرصه به خصوص همکاران عزیزم در پتروشیمی لردگان تبریک عرض میگویم و برای همگان آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیق دارم.

محسن محمودی

نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی لردگان