تهران- درآمدنیوز- رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، از آمادگی ایدرو برای همکاری با این سازمان در زمینه‌های مشترک خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ایدو، «محسن صالحی‌نیا» با تاکید بر تعامل سازمان‌های توسعه‌ای زیرمجموعه وزارت صنعت با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، خاطرنشان‌کرد: این هم‌افزایی موجب تقویت اجزای زنجیره تامین و توسعه مراکز تسهیل‌گر صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ می‌شود.

وی، همچنین تقویت زنجیره ارزش  و استفاده از توان تجمعی و شبکه‌سازی واحدهای صنعتی کوچک را گام مهم در تامین نیازهای صنایع بزرگ کشور برشمرد.

«سعید زرندی»، معاون طرح و برنامه و «مهدی صادقی نیارکی» معاون امور صنایع وزارت صنعت نیز در این مراسم بر توسعه کیفی خدمات در شهرک‌های صنعتی تاکید کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور در حکمی  «علی رسولیان» معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۱ شهرک و ۳۲۲ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره‌برداری، ۷۷ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۳۷ مرکز خدمات فناوری و کسب‌ و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری، ۸۷ هزار و ۸۶۳ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۶ هزار و ۴۱۳ واحد صنعتی و سه هزار و ۵۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۳۵ هزار و ۵۵۷ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.