در نشست مشترک میان قائم مقام مدیرعامل بانک شهر و شهردار ساری؛ دو طرف با اشاره به ضرورت گسترش همکاری ها، بر عزم جدی در بهره مندی شهروندان و سازمان های وابسته به شهرداری ساری از برترین خدمات پولی و بانکی تاکید کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری قائم مقام مدیرعامل بانک شهر در این نشست با بیان اینکه مدیریت شهری کلانشهرهای کشور با کمک این بانک توانسته اند از پیچ های اقتصادی بزرگی به سلامتی عبور کنند، گفت: هم اکنون نیز ظرفیت روش های نوین تامین مالی برای شهرداری ها در بانک شهر فراهم است.
وی افزود: رسالت اجتماعی بانک شهر کمک به توسعه، عمران و اقتصاد شهری بوده و رضایت شهروندان خصوصا پرسنل شهرداری از خدمات بانک شهر بسیارحائز اهمیت می باشد.
طاهری با بیان اینکه بانک شهر از هیچ تلاشی برای تعاملات هر چه بیشتر با شهرداری ها در چارچوب قوانین و مقررات و خدمات رسانی شایسته به شهروندان و کارکنان خدوم شهرداری دریغ نکرده و نخواهد کرد، خاطرنشان ساخت: اقدامات بانک شهر طی ۱۵ سال گذشته زمینه را برای تسریع توسعه شهرها و کلانشهرها فراهم کرده و این بانک به عنوان بانک توانمند و پویا در کنار مدیریت شهری حضور فعالی داشته است.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر افزود: بانک شهر می تواند به عنوان مشاور مالی مطمئن در کنار شهرداری ها قرار بگیرد تا استفاده آنها از ظرفیت های بازار پول و سرمایه بیش از پیش صورت گیرد.
محمد حسین قبادی شهردار شهر ساری نیز با اشاره به حمایت های بانک شهر از پروژه های عمرانی در شهرهای مختلف گفت: نمی توان منکر نقش ارزنده بانک شهر به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری شد.
قبادی با بیان اینکه بانک شهر را مهمترین حامی خود در گسترش خدمات رسانی به شهروندان می دانیم، بر ضرورت افزایش همکاری ها میان دو طرف تاکید کرد.