فاز اول بهره برداری شرکت فولاد شادگان با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت تا پایان سالجاری با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید به بهره برداری می رسد. هدفمان برای سال آتی تولید و فروش محصول شمش فولاد شادگان برای عرضه به بازار فولاد کشوراست.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز مهندس کهزاد در بیستمین نمایشگاه بین المللی  ایران متافو گفت: فاز اول بهره برداری شرکت فولاد شادگان با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت تا پایان سالجاری با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید به بهره برداری می رسد. هدفمان برای سال آتی تولید و فروش محصول شمش فولاد شادگان برای عرضه به بازار فولاد کشوراست.

کهزاد گفت : فولاد شادگان طرح های کلانی با برآورد حدود ۴۰۰ میلیون یورو، تا افق ۱۴۰۵ برای بهره برداری برنامه ریزی دارد. طرح اجرای نیرورگاه  فولاد شادگان با اجرای BOT  در حاشیه این طرح ها به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت فولاد شادگان : شرکت کارگروهی با عنوان جذب سرمایه تشکیل داد ه است. در این کارگروه تمام روشهای جذب سرمایه  از فروش اوراق، جذب فاینانس خارجی، ورود به بازار سرمایه و سایر روشهای تامین مالی مورد بررسی و برنامه ریزی می شود.

 وی اظهار داشت: فاز توسعه ای شرکت شادگان با ظرفیت ۱۲۰۰ هزار تن، تجهیزات سالن ذوب خریداری، تجهیزات ریخته گری و سایر تجهیزات جانبی برای واگذاری به پیمانکاردر مرحله برگزاری مناقصه در نیمه اول آذر ماه سالجاری می باشد.

 وی در ادامه گفت: در هلیدنگ فولاد خوزرستان تصمیم براین شده است با توجه به دسترسی شرکت فولاد شادگان به آبهای آزاد منطقه بازارهای بین المللی جز وظایف مهم شرکت شادگان باشد.

در پایان ایشان گفت: فولاد شادگان با هدف دسترسی به ظرفیت ۲ میلیونن تن ۲۰۰۰ تولید، حدود ۲۰۰۰ اشتغال مستقیم و ۱۲۰۰۰ شغل غیر مستقیم است.  

  • نویسنده : محمدرضا آذین