خرم‌آباد – درآمد نیوز – اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی لرستان در فراخوانی اعلام کرد: از افراد متخصص در حوزه‌های مالی و بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری، دعوت می‌نماید برای کاندیداتوری جهت عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ثبت‌نام کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این فراخوان آمده است: فرصت ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری در هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سرمایه‌گذاری سهام عدالت در سامانه “ستان”، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ می‌باشد.

بر این اساس شرایط کاندیداتوری، برای داوطلبـان دارای توان حرفه ای و تخصصی مطابق با دستورالعمل تایید صلاحیت حرفه ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار، از طریق مراجعه به سامانه “ستان” به نشانی https://setan.seo.ir و ثبت نام در آن، فراهم شده است.

همچنین به منظـور ارتقای سطح مدیریت شرکت های سرمایه گذاری استانی از تمامی افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت تخصصی و حرفه‌ای به منظور ثبت‌نام در سامانه موصوف دعوت به‌عمل می‌آید.

 براساس مصوبه شورای عالی بورس ۳۶ شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در لرستان مشخص شده است.

از یک میلیون و ۵۶۰ هزار نفری که در استان لرستان مشمول سهام عدالت هستند،۸۴۳ هزار نفر روش مستقیم و ۷۱۷ هزار نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.