فرماندار عسلویه در بازدید از غرفه پتروشیمی پارس در چهارمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در خصوص طرح عظیم کاشت ۱۳ هزار اصله درخت در بستانو اظهار داشت: اقدام بسیار بزرگی انجام شده و تلاش های صورت گرفته در آینده خود را نشان می دهد.

به گزارش درآمد نیوز سیدعلی هاشمی افزود: از طرح اجرا شده بازدید داشته و به جرات می توان گفت اتفاق بی نظیری در روستای بستانو انجام شده است، شورا و دهیاری روستا نیز باید نسبت به نگهداری درختان و فضای زیست محیطی ایجاد شده تلاش داشته باشند.

وی اضافه کرد: امید است مابقی مجموعه شرکت ها نیز از پتروشیمی پارس الگو برداری داشته و با تلاش در راستای اجرایی نمودن مسئولیت های اجتماعی خود تمام تلاش خود را برای ایجاد هوای پاک و احترام به مردم، بکار گیری کنند.

فرماندار عسلویه ادامه داد: فعالیت و تلاش بسیار خوبی را از طرف پتروشیمی پارس شاهد بوده که انتظار می رود این رویه در سالهای آینده نیز ادامه دار باشد.

وی خاطر نشان کرد: فضای سبز ۳۵ هکتاری ایجاد شده توسط پتروشیمی پارس ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری داشته که امید است در این خصوص نیز اقدامات لازم برای جذب گردشگر انجام شود.