ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شرکت فولاد مبارکه هر سه ماه یکبار ملزم به اجرای معاینات فنی می‌شود و این امر تحت نظارت سازمان محیط زیست اجرا می‌گردد.

به گزارش درآمد نیوز به گفته شیشه‌فروش، ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شرکت فولاد مبارکه هر سه ماه یکبار ملزم به اجرای معاینات فنی می‌شود و این امر تحت نظارت سازمان محیط زیست اجرا می‌گردد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و تعهدات اعلامی توسط فولاد مبارکه، مقرر شده است که دو ایستگاه سنجش آلودگی هوا به سازمان محیط زیست تحویل داده شود که در مناطق مشخصی نصب خواهند شد.

همچنین، بازدیدهای میدانی از مراکز صنعتی کمک قابل توجهی به شفاف‌سازی بیشتر درخصوص آلایندگی‌ها خواهد کرد و انصافاً فولاد مبارکه اقدامات مؤثری برای پیشگیری از آلودگی هوا انجام داده است. اخیراً فیلمی توسط یکی از رسانه‌ها در فضای مجازی مبنی بر ایجاد آلایندگی از سوی شرکت فولاد مبارکه منتشر شد که در همین راستا عوامل کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان بلافاصله در محل تصویربرداری‌شده حاضر شدند و متوجه شدند که دود و غبار ناشی از این مجموعه نبوده است.

از سوی دیگر، اطلاعات به دست آمده از بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد که فولاد مبارکه به دنبال افزایش شفافیت و کاهش آلودگی‌ها به اقدامات قابل توجهی پرداخته و در جهت بهبود وضعیت محیط زیست تلاش مستمری را انجام می‌دهد.