طی یک سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در کشور، مدافعان سلامت بی وقفه در جبهه مقابله و مبارزه با این بیماری قرار گرفتند که این تلاش و کوشش کادر درمان از دید بیماران، مردم، مقامات کشور و مسئولان وزارت بهداشت دور نماند.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روزهای گذشته با تشدید شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این بیماری تعداد بیماران نسبت به گذشته افزایش یافت که در این میان مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران در کنار دیگر مدافعان سلامت کشور با تلاش بی وقفه به مبارزه با کرونا پرداختند تا خدمات بهینه را به هموطنان ارائه دهند.
بر این اساس بیماران، مردم، مقامات کشور و مسئولان وزارت بهداشت بارها با ارسال پیام و تقدیم لوح از مدیران، مدافعان سلامت و تمامی کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران در جهت تلاش و ارائه خدمات بی وقفه برای مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.
در همین راستا چندی پیش دکتر امیرعلی فریدونفر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران از تلاش کارکنان و نحوه ارائه خدمات گسترده بهداشتی درمانی بیمارستان بانک ملی ایران به بیماران در دوران شیوع ویروس کرونا با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.
در متن این لوح خطاب به حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران ضمن اظهار توفیقات روز افزون آمده است: توفیق خدمت به مردم در نظام اسلامی، فرصت گران بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند، قطعا کار برای رضای خدا بدون اجر و پاداش نخواهد بود.
همچنین در ادامه این لوح رئیس مرکز بهداشت شرق تهران از زحمات بی شائبه و موثری که مدیریت و کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران در امر ارائه بی وقفه خدمات بهداشتی درمانی طی مقابله با بحران همه گیری ویروس کرونا به بیماران از خود نشان داده اند؛ تقدیر و تشکر کرد.