معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از مدیران ایثارگر بانکی کشور، از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک دی به پاس ارائه خدمات مطلوب این بانک به جامعه ایثارگری، قدردانی کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جمعی از مدیران بانکی ایثارگر کشور برگزار شد، با اشاره به این که ۳۰ درصد کارکنان نظام بانکی کشور را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: جامعه ایثارگری باید مورد احترام باشد و موفقیت‌های ایثارگران به جامعه معرفی شود تا کرامت آنها حفظ شود.

وی با تاکید بر نیاز کشور به حفاظت از جبهه اقتصادی، خاطرنشان کرد: مدیران ایثارگر بانک‌ها باید در نظام بانکی در حال جهاد باشند و گره از مشکلات اقتصادی مردم باز کنند.

در این نشست، مدیرعامل بانک دی نیز با قدردانی از حمایت های ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از فعالیت های این بانک، تاکید کرد که همه تلاش کارکنان بانک دی بر تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا است.

علیرضا قیطاسی با بیان این که اکنون۶۵۰ هزار نفر از ایثارگران، سهامدار بانک دی هستند، افزود: ۴۲ درصد از کارکنان این بانک را نیز ایثارگران و فرزندان آنها تشکیل می دهند.