علی صفرزاده رییس هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با دانشگاه صنعتی اصفهان قرارداد بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی را به امضا رساند.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، علی صفرزاده رییس هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با دانشگاه صنعتی اصفهان قرارداد بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی را به امضا رساند.

این قرارداد در راستای بومی سازی فرآیندها و تجهیزات و در جهت ماموریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و استفاده اقتصادی از باطله‌ها و پسماندهای معدن‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تکنولوژی مربوط به فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین تنها در اختیار تعداد معدودی از کشورهای دنیاست و با انجام این پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز به یکی از صاحبان این فناوری تبدیل شده است.

گفتنی است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه با حضور صنایع بزرگ فولادی و معدنی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.