مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل گفت: معرفی ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولادمتیل به سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و استفاده از توانمندی آنها برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای این گروه بزرگ، از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش درآمد نیوز محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در گفت‌وگو با ایراسین بابیان این مطلب اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم و اصلی ما در فولاد متیل، پیشبرد اهداف و استراتژی فولاد مبارکه است که در راستای پیشرفت روزافزون شرکت‌های گروه بزرگ فولادمبارکه تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: چشم‌اندازی که برای فولاد متیل در نظر گرفته‌شده، تحقق نقش محوری در تأمین محصولات فولادی برای مشتریان کشور و به‌ویژه مشتریان خرد است؛ همچنین قصد داریم پکیج کامل و گسترده‌ای از خدمات را به تمام مشتریان کشور در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای عرضه محصولات در اقصی نقاط کشور برای مراکز خدماتی گروه فولاد متیل نیز از دیگر برنامه‌های تدوین شده است و در کنار آن ایجاد پایگاه‌های مناسب در خارج از کشور نیز در دستور کار فولاد متیل قرار دارد.

تاجیمر ریاحی با اشاره به پتانسیل قابل‌قبول شرکت‌های زیرمجموعه فولاد متیل در بخش‌های مختلف صنعتی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ساخت سازه‌های فولادی و ساخت ماشین‌آلات در شرکت‌های تابعه فولاد متیل وجود دارد که می‌توانیم با کمک آن‌ها به توسعه ظرفیت‌های موجود در کشور پرداخت و مسیر رشد و توسعه پایدار را در تمامی بخش‌های کشور عزیزمان ایران هموار کرد.