بیمه میهن با انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ در روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد، سهامداران را به مجمع فراخواند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بیمه میهن، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت که ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ در دفتر مرکزی بیمه میهن به نشانی تهران، خیابان شهید خالد اسلامبولی، نبش خیابان بیست و هشتم، پلاک ۹۰ برگزار می شود، حضور بهم رسانند.
دستور جلسه عبارت است از:

  1. استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
  2. بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
  3. انتخاب بازرس قانونی و حسابرس مستقل(اصلی و علی البدل) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و تعیین حق الزحمه آنها
  4. انتخاب اکچوئر رسمی(اصلی و علی البدل) طبق مقررات ابلاغی از طرف بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  5. انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار برای درج آگهی‌های شرکت
  6. تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره در جلسات
  7. تعیین حق حضور اعضاء کمیته‌های موضوع آیین نامه ۹۳ حاکمیت شرکتی
  8. بررسی و تنفیذ معاملات مشمول موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاح قانون تجارت
  9. تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ و تصمیم گیری در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است

نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
سهامدارانی که مایل به حضور در این مجمع هستند، لازم است ابتدا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ و ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت به نشانی www.mihaninsurance.com نسبت به ثبت نام آنلاین و دریافت کارت ورود به جلسه مجمع اقدام کنند(همراه داشتن کارت ورود به جلسه، مدارک مالکیت سهام و یا وکالتنامه محضری به تاریخ روز برگزاری مجمع برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه میهن الزامی است).

لازم به ذکر است به منظور صیانت از سلامت همگانی و با توجه به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ سازمان بورس و اوراق بهادار، رعایت دستورالعمل های برگزاری اجتماعات و استفاده از ماسک ضروری است بنابراین سهامداران محترمی که قصد حضور در مجمع را ندارند، می توانند از طریق تارنما و پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی www.mihaninsurance.com مذاکرات مجمع را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری کنند.