جلسه مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده این شرکت درساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ به ریاست آقای دکتر صاحب نسق و با حضور نمایندگان سهامداران و حسابرس مستقل و بازرس قانونی و نماینده فرابورس برگزار گردید.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت؛ جلسه درساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ به ریاست آقای دکتر صاحب نسق و با حضور نمایندگان سهامداران و حسابرس مستقل و بازرس قانونی و نماینده فرابورس برگزار گردید.

در این مجمع پس از قرائت دستور جلسه مهندس محمد شکری سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت به ارائه آخرین گزارش از وضعیت پروژه پرداخت.

محمد شکری سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ به دلیل تشدید تحریم ها ، عدم گشایش اعتبار اسنادی ارزی و محدودیت های مالی ، تعداد طرح های فعال در کشور که می بایست در مرحله راه اندازی و تولید قرار می گرفتند با تاخیر مواجه گردید، لذا این شرکت تمرکز بر تأمین منابع مالی و ادامه فعالیت های طرح در سال جاری مورد گزارش را در اولویت قرار داد.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۴ درصدی پروژه پتروشیمی دهدشت گفت: ان شاالله تمام توان مجموعه بر آن است که تا بهمن ۱۴۰۳ به پیش راه اندازی برسد.

شکری تصریح کرد: قریب ۵۷ میلیون یورو LC گشایش یافته که خود نوید بخش بسیار خوبی می باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تجهیزات پروژه گفت: تمرکز اصلی در چندماه آینده بر روی خرید تجهیزات جدید می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت مجمع عمومی این شرکت با احداث نیروگاه خود تامین ۵۵ مگاوات موافقت نمود.

در بخشی دیگر از این مجمع مدیر امور حقوقی و محمدرضا صاحب نسق رئیس مجمع به شفاف سازی در مورد پرونده سهام پتروشیمی دهدشت در پتروشیمی گچساران پرداختند.

در این جلسه گزارش دقیق حسابرسی نیز ارائه شد و وضعیت صورت های مالی مناسب بیان شد.