مدیرعامل بانک شهر، در پیامی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، دوران پر برکت حیات آن حضرت را میراثی گرانبها برای سعادتمندی نهاد خانواده و اجتماع دانست.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

فرشتگان الهی از آمدن دختری مسرور و شادمان اند که به نیکی می دانند قدومش آسمان و زمین را نورباران کرده و زمین از شوق آمدنش در کالبد خود نمی گنجد. حالا جهان با نور هدایتگر زهرا(س) اعتبار و آبرویی ویژه تر به خود گرفته است.
ولادت حضرت فاطمه صدیقه (س) نقطه عطفی در مسیر زندگانی و سلک و سلوک زمینیان است. میلاد مبارکی که بارقه‌های نور و امید را به جهان تاباند و عظمت بخشِ شان، جایگاه و اعتبار زن در نظام آفرینش شد. دختر رسول الله، همسر امیرالمومنین و مادر حسنین که با آمدنش، تحولی عظیم در رسالت زن ایجاد نمود و با بازتعریف شرافت گونه نگاه ها به زن، حضور بانوان در خانواده و اجتماع را رنگ و بویی تازه بخشید.
مقام شامخ فاطمه(س) آنچنان بلند مرتبه است که انتخاب زادروز آن بانوی بزرگ اسلام به عنوان روز زن، نشان از نگاه والای دین مبین اسلام به حرمت، نقش و تاثیر بانوان دارد. بانوانی که معنا و مفهوم تاثیرگذاری جایگاه خود را در ایران اسلامی به بهترین شکل یافته اند. بدون هیچ تردیدی تحقق اهداف توسعه ای کشورمان در ابعاد گوناگون و رسیدن به افق های روشن آینده، مرهون حضور بانوان گرامی ایران اسلامی است که دوشادوش همسران خود از هیچ تلاش و کوششی چه در نهاد خانواده و چه در نهاد جامعه، دریغ نکرده و نمی کنند.
اینجانب از این فرصت استفاده کرده ضمن تبریک خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن به همه زنان غیور و افتخار آفرین کشورم، از تلاش همکاران گرانقدرم در بانک شهر که در نهایت درایت و توانمندی در مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود در نقش های مادر، همسر، فرزند و کارمند به نحو شایسته ایفای نقش کرده و می کنند، قدردانی می کنم.
بدون شک بخش بزرگی از موفقیت ها و افتخارات بانک شهر مرهون تلاش بی شائبه، خلاقیت ها و نوآوری ها و همینطور همت بلند بانوان فداکاری است که همواره در کنار مردان برای تحقق اهداف و برنامه های بانک در سپهر بانکی ایران اسلامی کوشیده اند.
امیدوارم که بانوان سرافراز ایران اسلامی با الهام از دخت نبی اکرم (س) و بهره گیری از سیره عملی آن حضرت، موفق و پیروز و سعادتمند باشند.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره