به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای نشست حاجی‌حسینی، مدیر شعبه مشهد گزارشی از مقایسه عملکرد ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ (از ابتدای سال تا ۱۷ دی‌ماه) ارائه کرد. وی گفت: در مدت یاد شده، رشد صدور تعداد بیمه‌نامه در خراسان رضوی ۹ درصد و رشد فروش […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای نشست حاجی‌حسینی، مدیر شعبه مشهد گزارشی از مقایسه عملکرد ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ (از ابتدای سال تا ۱۷ دی‌ماه) ارائه کرد.

وی گفت: در مدت یاد شده، رشد صدور تعداد بیمه‌نامه در خراسان رضوی ۹ درصد و رشد فروش ۳۱ درصد بود.

در ادامه این نشست منتخبان نمایندگی‌های بیمه سرمد به بیان دیدگاه‌های خود در جهت تسریع، تسهیل و رشد پرتفوی پرداختند.

بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد نیز در سخنانی ابتدا به مقایسه وضعیت شرکت بیمه سرمد پرداخت و گفت: درست یک سال قبل در چنین روزهایی تیم مدیریتی جدید مستقر شد و در این یک سال شاهد بهبود شاخص‌ها هستیم.

وی افزود: به عنوان نمونه در یک سال گذشته، پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت ۵ برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل بیمه سرمد خطاب به مسئولان نمایندگی‌ها گفت: نگاه بالا به پایین میان ستاد و شعب خط قرمز ماست و به شدت با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد مزیت این شرکت را نسبت به سایر رقبا، شعب گسترده بانک صادرات و استفاده از ظرفیت تبلیغی باجه خدمت در شعب بانک عنوان کرد و گفت: بایستی از این مزیت حداکثر استفاده به عمل آید.

معاون فنی شرکت بیمه سرمد هم ضمن ابراز رضایت از شاخص‌های عملکردی نمایندگی‌های مشهد گفت: نکات مطرح شده حتما در ستاد پیگیری و اشکالات برطرف می‌شود.

بزرگ‌زاده نیز در جمع نمایندگی‌های بیمه سرمد در مشهد از همایش سراسری تقدیر از نمایندگی‌های برتر خبر داد و گفت: مصوبات خوبی در هیات مدیره شرکت برای ارائه تسهیلات به نمایندگی‌ها برای مصارف اجاره ساختمان، تبلیغات و تابلو در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه بازار بیمه سرمد افزود: با بهبود زمان پرداخت خسارت و سایر شاخص‌ها، به‌زودی روند تبلیغات شرکت با هدف توسعه بازار آغاز خواهد شد.

در پایان این نشست از شیروانی نماینده برگزیده مشهد تقدیر شد.

مقاله اصلی