به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، از امروز «مجید ارجمند»، کارمند قدیمی بیمه تعاون که با شماره پرسنلی ۷۵، خدمت خود را از روزهای اب..

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، از امروز «مجید ارجمند»، کارمند قدیمی بیمه تعاون که با شماره پرسنلی ۷۵، خدمت خود را از روزهای ابتدایی فعالیت شرکت به عنوان اولین کارشناس شعبه مرکزی تهران آغاز کرده بود، به عنوان مدیر شعبه تهران غرب منصوب شد.

این معارفه با حضور ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب؛ المان ورقائی، مدیر امور اداری و سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه تعاون برگزار شد.

گفتنی است، مجید ارجمند از ۱۴ دی ماه ۱۳۹۵ تا کنون به عنوان دومین مدیر شعبه البرز شرکت بیمه تعاون از زمان افتتاح شعبه مشغول فعالیت بوده است.

«افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد به بیش از ۲۰۰ مرکز برای رضایت بیمه شدگان در تمامی مناطق استان البرز»؛ «پرداخت خسارت های درمان به صورت روزانه ارزیابی، پاسخگویی به ابهامات بیمه‌شدگان، پرداخت و تسویه تمام خسارت ها اعم از بستری و پاراکلینیکی توسط کارشناسان خبره و متخصص شعبه» و… از جمله اقداماتی بوده که در سال ۱۴۰۰، ارجمند به آن اهتمام ورزیده است.

مدیر شعبه غرب تهران بیمه تعاون منصوب شد

شایان ذکر است که تا پیش از این، امیر رضایی مقدم مدیریت شعبه تهران غرب را برعهده داشته است.