مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام گفت: مسئولیت اجتماعی و سرمایه انسانی خط قرمز ماست و آن را فدای عدد و ارقام نخواهیم کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، دکتر غلامرضا جمشیدی در جلسه ای با حضور مدیر مجتمع، مدیر منابع انسانی، مدیر پروژه و کارکنان بخش HSE این شرکت، به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی تصریح کرد: اولویت اول ما در مجموعه هنگام سلامتی، ایمنی و پیشبرد پروژه بدون حادثه است که همکاران ما در بخش HSE به خوبی نقش خود را در این زمینه ایفا کردند.

وی ادامه داد: پتروشیمی هنگام رکورددار پروژه بدون حادثه است که قطعا نشان از یک برنامه ریزی و نظارت اصولی و مدون بوده از همین حیث از همه همکاران بخصوص همکاران واحد HSE صمیمانه تقدیر وتشکر نموده و امیدوارم این سبک و سیاق نظارتی پررنگ تر و جدی تر از قبل در سایت پتروشیمی هنگام مد نظر قرار گیرد.

دکتر جمشیدی در پایان خطاب به کارکنان بخش HSE افزود: شما در این بخش باید ناظر ایمنی خود هم باشید، چراکه باید در قبال همکاران و وقوع حوادث پاسخگو باشید و زمانی به تولید رسیدن پروژه ارزشمند می باشد که هیچ حادثه و سانحه ای در آن رخ ندهد و پرسنل در شرایط امن و ایمن فعالیت داشته باشند.

در پایان جلسه لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی مدیر عامل شرکت به کارکنان شاغل در واحد HSE تقدیم و از تلاش های این عزیزان در حفظ و ارتقا سلامت سرمایه های انسانی شرکت تقدیر و تشکر بعمل آمد.