مسابقات چهارجانبه فوتسال وزارت نیرو که با هدف ترویج فرهنگ “صرفه‌جویی در مصرف آب و برق” برگزار شد، با قهرمانی تیم هنرمندان به کار خود پایان داد.

مسابقات چهارجانبه فوتسال وزارت نیرو که با هدف ترویج فرهنگ «صرفه‌جویی در مصرف آب و برق» برگزار شد، با قهرمانی تیم هنرمندان به کار خود پایان داد.

به گزارش درآمد نیوز ، در روز دوم مسابقات چهارجانبه فوتسال وزارت نیرو ابتدا دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس و وزارت نیرو در بازی رده بندی به مصاف هم رفتند که این بازی یک بر یک مساوی شد و تیم پیشکسوتان پرسپولیس در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

همچنین در مسابقه فینال نیز تیم هنرمندان موفق شد تیم پیشکسوتان استقلال را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.

در آیین اختتامیه این مسابقات پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن، پیام دکتر احمد حیدری، معاون وزیر نیرو‌ و رییس شورای فرهنگی وزارت نیرو قرائت شد.

معاون وزیر نیرو و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو در این پیام با تقدیر از جامعه هنری و ورزشی کشور بابت شرکت در این مسابقات اظهار امیدواری کرد برگزاری این دوره از مسابقات به ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب و برق کمک کند.

همچنین پس از قرائت پیام معاون وزیر تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از وزارت نیرو بابت برگزاری این مسابقات بر ضرورت تلاش برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب و برق تاکید کردند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)