به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مهریار» یکی از طرح‌های جدید این بانک است که پس از دریافت مجوزهای لازم از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر امکان پرداخت حقوق دستگاه‌های دولتی از طریق بانک‌های قرض‌الحسنه به اجرا درآمده است. […]

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مهریار» یکی از طرح‌های جدید این بانک است که پس از دریافت مجوزهای لازم از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر امکان پرداخت حقوق دستگاه‌های دولتی از طریق بانک‌های قرض‌الحسنه به اجرا درآمده است.
در چارچوب طرح مهریار دستگاه‌های دولتی و همچنین شرکت‌های خصوصی می‌توانند با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نسبتی از مبلغ حقوق پرداختی را به‌صورت وام قرض‌‌الحسنه در اختیار کارکنان خود قرار دهند. هر چند مهریار یکی از طرح‌های جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود، اما موفق شده در مدت نسبتاً کوتاهی که از ارائه آن می‌گذرد، استقبال گسترده سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی را در پی داشته باشد.
بیش از ۱۸۰۰ دستگاه با حدود ۵۴۰هزار پرسنل به جمع مشتریان این طرح پیوسته و حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند. تا کنون ۳۵۲هزار میلیارد ریال از طریق حساب‌های کارکنان این دستگاه‌ها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حقوق پرداخت شده است. همچنین ۲۹هزار فقره وام به ارزش ۹۲۰۰ میلیارد ریال از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارکنان دستگاه‌های مذکور پرداخت شده است.
بهترین عملکرد در بین مدیریت شعب بانک در استان‌های مختلف مربوط به تهران بوده است. مدیریت شعب استان تهران با ۱۵۷ دستگاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده و حدود ۱۵۰هزار نفر از پرسنل این دستگاه‌ها حقوق خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت می‌کنند. پس از آن مدیریت شعب یزد ضمن امضای تفاهم‌نامه با ۱۹۰ دستگاه که ۷۰هزار نفر پرسنل دارند و مدیریت شعب البرز ضمن امضای تفاهم‌نامه با ۷۰ دستگاه که بیش از ۴۲هزار نفر پرسنل دارند، در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.