با حضور دکتر عزیزیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، مهندس حمیدی راد به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند معارفه شد.

با حضور دکتر عزیزیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، مهندس حمیدی راد به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند معارفه شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، مراسم معارفه مهندس محمد حسین حمیدی راد مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند روز دوشنبه دهم مرداد ماه با حضور دکتر عزیزیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که در سالن جلسات مجتمع پتروشیمی شازند و با حضور مدیران و روسای امور این مجتمع برگزار گردید، مهندس متین معاونت تولید و ریاست مجتمع طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم خدمت دکتر عزیزیان و مهندس حمیدی راد، با تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس ولدخانی مدیرعامل سابق پتروشیمی شازند اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در فصل جدید مدیریت شرکت با حضور مهندس حمیدی راد که یکی از مدیران با سابقه و مجرب شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) می باشند، گام های موثری در جهت تعالی هرچه بیشتر شرکت معظم پتروشیمی شازند برداریم.

سپس دکتر عزیزیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران شرکت پتروشیمی شازند، بیان داشتند: مجموعه گروه توسعه ملی تصمیم برآن داشت تا از ظرفیت های تجربی، دانشی و کیفی یکی از متخصصین صنعت پتروشیمی کشور در کسوت مدیرعاملی پتروشیمی شازند بهره مند شود که در این راستا، مهندس حمیدی راد را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب نمود و امروز در این جلسه ضمن معارفه، برای ایشان در جهت تعالی اهداف شرکت پتروشیمی شازند آرزوی توفیق داریم.

دکتر عزیزیان ضمن تشکر از خدمات ارزشمند مهندس ولدخانی خاطر نشان ساختند: امیدواریم با اتخاذ تصمیمات و رویکردهای جدید از سوی مدیرعامل جدید پتروشیمی شازند، شاهد رشد و تعالی کیفی و موثرتری در این شرکت باشیم و مجموعه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به منظور ایجاد تغییرات مثبت و موثر، در کنار مجموعه مدیریتی و کارکنان پتروشیمی شازند خواهد بود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند: نیروی انسانی، بالاترین سرمایه و ثروت شرکت است

در ادامه مهندس حمیدی راد طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با ابراز خشنودی از حضور در جمع مدیران و روسای توانمند شرکت پتروشیمی شازند اظهار داشتند: با توجه به حدود سه دهه حضور خود در صنعت پتروشیمی کشور و کسب تجارب مختلف در این صنعت عظیم، اعلام می دارم بالاترین و بزرگترین سرمایه و ثروت شرکت پتروشیمی شازند، نیروی انسانی این شرکت است و امیدوارم با حمایت و پشتوانه این نیروهای متخصص، با ارزش و کارآمد در پتروشیمی شازند، بتوانیم اهداف شرکت را محقق نماییم.

مدیرعامل پتروشیمی شازند ضمن قدردانی از تلاش های مهندس ولدخانی مدیرعامل سابق شرکت خاطر نشان ساختند: کارها و اقدامات ارزشمند گذشته قطعا ادامه خواهد یافت و امیدوارم با حضور نیروهای انسانی شرکت به یک هم افزایی مادی، معنوی و انسانی برسیم و در این راستا هم قطعا از ایده ها و نظرات کلیه همکاران بهره مند خواهیم شد.

در خاتمه مهندس حمیدی راد در سطح کلی و به صورت میدانی از مجتمع بازدید بعمل آوردند و در جریان کم و کیف فعالیت های بخش های مختلف قرار گرفتند.