به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، با حکم یونس مظلومی، مدیرعامل؛ “مسلم اسدی به عنوان معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی و عضو هیات عامل شرکت بیمه تعاون منصوب شد. در این حکم آمده است: “با استعانت از درگاه خداوند یکتا، در اجرای مصوبات شورای عالی […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، با حکم یونس مظلومی، مدیرعامل؛ “مسلم اسدی به عنوان معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی و عضو هیات عامل شرکت بیمه تعاون منصوب شد.

در این حکم آمده است:

“با استعانت از درگاه خداوند یکتا، در اجرای مصوبات شورای عالی بیمه و ماده ۴۲ اساسنامه شرکت و مصوبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۲ هیات مدیره محترم شرکت؛ جنابعالی را به سمت معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی و عضو هیات عامل شرکت بیمه تعاون منصوب می نمایم. امید است در چهارچوب اختیارات تفویض شده در پیشبرد اهداف متعالی شرکت موفق باشید.”

گفتنی است، مسلم اسدی از ابتدای سال ۱۳۹۳ به عنوان مدیر امور مالی شرکت بیمه تعاون مشغول به فعالیت بوده و پیش از این نیز سوابق درخشانی را در طی سالیان خدمت خود در شرکت های بیمه ای همچون سینا، میهن و همچنین سازمان حسابرسی کسب نموده است.

مقاله اصلی