آیین معارفه مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و شرکت‌های تابعه با حضور مهندس مهدی بهرامی مدیرعامل هلدینگ ماهان برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز مهدی بهرامی در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط شرکت ماهان سیرجان گفت: با سرمایه گذاری های صورت گرفته و برنامه های پیش رو اتفاقات خوبی در بحث تولید و اشتغال‌زایی خواهد افتاد.
بهرامی افزود: واحد خردایش شرکت ماهان سیرجان تا پایان آذرماه به بهره بردار خواهد رسید و پروژه‌های کنسانتره و گندله سازی نیز طبق برنامه ریزی صورت‌ گرفته انجام خواهند شد و در حوزه توسعه معادن نیز اقدامات مناسبی انجام گرفته که به زودی به نتیجه می رسد.
مدیرعامل هلدینگ ماهان ضمن تقدیر از زحمات پرسنل و کارگران شرکت ماهان سیرجان و معدن ۵ گل‌گهر عنوان کرد: این شرکت به عنوان یک شرکت خصوصی به لحاظ نظم کاری در منطقه گل گهر زبانزد است و انشالله این روند را ادامه خواهد داد.

در پایان این مراسم مهندس علیرضا پژوه به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، مهندس علی راه پیما به عنوان مدیرعامل شرکت پویا متین سمنگان شرکت مجری پروژه ساخت کارخان گندله ماهان سیرجان به ظرفیت ۲.۵ میلیون تن و مهندس حمید کشاورز به عنوان مدیرعامل شرکت رویان فرآوران معدنی ماهان سیرجان به عنوان بهره بردار واحد خردایش به ظرفیت ۵ میلیون تن معرفی شدند.
گفتنی است مهندس علیرضا پژوه مدیرعامل جدید شرکت ماهان سیرجان پیش از این در سمت معاونت اجرایی این شرکت مشغول به فعالیت بوده است و سوابقی چون عضویت در هیات مدیره شرکت های ماهان سیرجان، پویا متین سمنگان و سنگ جویان لعل کوه را در کارنامه خود دارد.