فرآیند سیستم تصفیه وپساب پتروشیمی لردگان از سازمان حفاظت از محیط زیست نمره قبولی را دریافت کرد.

به گزارش درآمد نیوز وبه نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کارشناسان محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از واحد‌های پیشرفته فرآیند تصفیه مستقر در پتروشیمی لردگان بازدید کرده و راه اندازی سیستم پایش آنلاین را تأیید کردند.

همچنین روز گذشته، مدیرکل صنایع استان و جمعی از مدیران صنایع و کارشناسان با همراهی مدیر عامل پتروشیمی لردگان و متخصصان این حوزه از سیستم فرایندی تصفیه در واحد‌های مستقر در پتروشیمی بازدید کردند.

مدیر کل صنایع استان در خلال این بازدید از اهمیت این صنعت پتروشیمی در استان ابراز امیدواری کرد و نقش صنعت در راستای حفظ محیط‌زیست را مهم دانست.

سجاد رستمی تصریح کرد: امروز با برقراری سیستم‌های پیشرفته کنترلی که در پتروشیمی لردگان موجود است این باور را داریم که این پتروشیمی در سطح بالایی از ایمنی زیست محیطی قرار دارد.

وی همچنین با بازدید از بخشهای مهم و عملیاتی پتروشیمی لردگان، سیستم‌های پیشرفته تصفیه و پایش آنلاین را در سطح بالایی از استاندارد تایید کرد.

در همین خصوص جمعی از خبرنگاران استان و منطقه با بازدید میدانی از این رویداد از نزدیک شاهد برقراری استاندارد‌های بالای زیست محیطی و پیگیری‌های پتروشیمی لردگان در بالا بردن سطح کیفی تجهیزات آشنا شدند.

dea7692f-adb4-4ccd-a921-3d7a32308ea8a5349a9a-773c-4710-93fc-7345d10ab406