مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید در هجدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت استان فارس به‌عنوان خیر برگزیده این استان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، هجدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس، امروز نهم آبان با حضور مسئولان ارشد کشور و استان فارس به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این مراسم که به دلیل بحران کرونا ویروس پس از سه سال وقفه برگزار گردید، از مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس به خاطر توجه ویژه به حل مشکلات درمانی مردم استان فارس، تجلیل شد.

وی در این مراسم با تأکید بر اینکه کاهش هزینه بیماران، تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی مردم استان ازجمله سیاست‌های تعریف‌شده در ذیل مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد اقلید است، افزود: علاوه بر بهره‌مند کردن مردم منطقه از اهداف بلندمدت اقتصادی پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید، هدف ما این بود که مردم را از برکات کوتاه‌مدت این پروژه هم بهره‌مند کنیم و با ورود به حوزه سلامت، نسبت به ارتقای تجهیزات و امکانات درمانی اقدام نماییم.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید با دعوت از دیگر شرکت‌های حوزه معدن و فولاد کشور برای حضور پررنگ‌تر در بین خیرین حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه شرایط اقتصادی سختی را برای مردم رقم‌زده است و کمک به کاهش هزینه بیماران و تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی ازجمله مسئولیت‌های سنگین اجتماعی شرکت‌های صنعتی، معدنی و فولادی کشور است.

بر اساس این گزارش، ۱۰۸ خیر برگزیده دیگر عرصه سلامت استان فارس نیز در این مراسم، موردتقدیر و تجلیل قرار گرفتند؛ این خیرین از سال ۹۸ تاکنون هزار و ۴۲ میلیارد تومان به حوزه سلامت استان کمک کرده‌اند.