مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعبه گلپایگان از تحقق برنامه ها و اهداف با اتکا به نیروهای باانگیزه و متعهد بانک خبر داد.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه هدف ما تلاش در جهت تأمین هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان گرامی است، خاطرنشان کرد: تلاش جمعی و همگرایی کارکنان در پیاده سازی برنامه ها و اهداف پیش بینی شده، بانک سینا را در موقعیت مناسب عملکردی قرار داده است.
وی اظهار داشت: بانک سینا در مسیر عمل به فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی به ویژه حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده، رسالت اصلی خود مبنی بر تحقق اهداف و افزایش سودآوری را نیز همواره مدنظر قرار داده و بعضاً فراتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده گام برداشته است.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه ضرورت تلاش برای کاهش قیمت تمام شده پول را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از عوامل مهمی که می‌تواند به سودآوری بیشتر و تامین رضایت مشتریان و ذینفعان بانک کمک کند، توجه به خدمات غیرمشاع و توسعه این فعالیت ها، همچنین اصلاح ترکیب منابع به سمت منابع ارزان ‌قیمت است که می بایست بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
دکتر ایمانی تصریح کرد: رشد نسبت مصارف و تعهدات از دیگر برنامه‌های آتی شعب است و اگر انتظار داریم جهشی در عملکرد بانک فراهم گردد، این موضوع یکی از سرفصل های مهم و قابل توجه است.
گفتنی است در جریان این سفرکه معاون شعب و مناطق، مدیر اعتبارات و مدیر منطقه حضور نیز داشتند؛ عملکرد شعبه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و از تلاش ها و زحمات همکاران قدردانی به عمل آمد.