شرکت بیمه دانا در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب)، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه‌ی انجمن بین المللی روابط‌عمومی شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در مراسم پایانی این دوره از جشنواره که عصر روز سه شنبه، هفتم شهریور‌ماه جاری با حضور روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در زمینه مسئولیت ‌اجتماعی در محل مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد، نشان عالی سفیر مسئولیت اجتماعی به دکتر رضا جعفری، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا بابت تلاش‌ها و خدمات شایسته ایشان در ترویج ایفای نقشِ مسئولیت‌های اجتماعی و بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های سازمانی برای ترویج و فراگیر شدن این رسالت مهم، اهداء شد.
همچنین در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه‌ انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز به منظور قدردانی از عملکرد مطلوب روابط‌عمومی بیمه دانا و توجه به ارزش‌های اخلاقی، کمک به جامعه در جهت مسئولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی و توجه ویژه و مضاعف به ذینفعان، امور اجتماعی و فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه مسئولیت اجتماعی اهداء گردید.
شایان ذکر است در این جشنواره که با هدف «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» برگزار شد، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئؤلیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» صورت پذیرفت.
در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی که با حضور ۱۰۰ شرکت پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی ارتباط محور (CCSR) برگزار شد، علی دارابی معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سکینه‌سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و بهزاد‌ حسین عباسی مدرس دانشگاه نیز ضمن اشاره به حرکت هم‌سوی روابط عمومی در حوزه‌ مسئولیت ‌اجتماعی، درباره مهم‌ترین عناصر و رویکردهای اجتماعی و ارتباطی عرصه روابط عمومی و هم‌چنین نقش‌آفرینی و به‌کارگیری هوش مصنوعی در این حوزه سخنرانی کردند.