نشست مشترک شعبه بیرجند بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با هدف بررسی قرارداد موجود و ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در این جلسه که در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند با حضور آقایان باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص، نوری مدیر پروژه آموزش و پرورش، خوبانی معاون صدور بیمه‌های درمان، میرزایی معاون مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی و جاودانی رئیس شعبه بیرجند برگزار شد، دکتر موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از نحوه خدمت‌رسانی بیمه دانا به فرهنگیان این استان تقدیر و تشکر کرد.
همچنین آقایان کرباسچی معاون پشتیبانی و معمار رئیس اداره رفاه آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن تقدیر از خدمات بیمه دانا، به بررسی ابعاد مختلف قرارداد فی‌مابین پرداختند.
در این نشست، آقایان باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص و نوری مدیر پروژه آموزش و پرورش ضمن تشکر از همکاری مساعد آموزش و پرورش خراسان جنوبی با شرکت بیمه دانا، ابراز امیدواری کردند تا بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه درمان تکمیلی در اختیار فرهنگیان این استان قرار گیرد.
جاودانی رئیس شعبه بیرجند بیمه دانا نیز در این نشست طی سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شعبه و نحوه ارائه خدمت به فرهنگیان استان خراسان جنوبی، به تشریح روند پرداخت خسارت بیمه‌های درمان، عمر و حوادث دانش‌آموزی پرداخت.