نشست هم‌اندیشی ابوالحسن مهدوی؛ مدیر‌کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام با سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این مجتمع صنعتی برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز سیدغلامحسن گرشاسبی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام آمادگی خود را برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اعلام می‌دارد گفت: برای حل معضل آسیب‌های اجتماعی بویژه خودکشی همه‌ی دستگاه‌ها و شرکت‌ها باید پای کار باشند.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام به بررسی وضعیت اجتماعی این شرکت پرداخت و افزود: فعالیت فرهنگی و اجتماعی در پتروشیمی ایلام شتاب بیشتری گرفته است.
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی در حوزه اشتغال خدمت خوبی در استان انجام داده ادامه داد:برای بیش از ۲ هزار نفر در بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور شغل ایجاد شده است.

ابوالحسن مهدوی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار ایلام در‌ این نشست با برشمردن آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: تلاش و برنامه‌ریزی در حوزه کاهش خودکشی و ناهنجاری اجتماعی در دستور کار‌ این دفتر قرار دارد.
وی از اجرای طرح غربالگری روانی و تشکیل پرونده روان‌شناسی در‌ استان خبر داد و از مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام برای شرکت در شورای اجتماعی استانداری دعوت کرد.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام