۳۸۰۰ فقره «نفت‌کارت» و «کارت ‌رفاهی» برای کارکنان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی صادر و حساب چند شرکت پیمانکاری زیرمجموعه شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علی ‌منتصری» مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: تنوع طرح‌ها و خدمات شاخص بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور رفع و بهبود نیاز کارکنان قابل ستایش است و رضایت‌‎مندی را در بخش‌ها و لایه‌های مختلف شرکت افزایش خواهد داد.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان فارس، بیان کرد: با امضای تفاهمنامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهریار، ۳۸۰۰ فقره «نفت‌کارت» و «کارت ‌رفاهی» برای همکاران صادر شد و حساب چند شرکت پیمانکاری زیرمجموعه شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از خدمات بانک و عدالت‌محوری، در جهت افزایش انگیزه کارکنان این سازمان قدم‌های مثبت و قابل قبولی برداریم.

«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، بیان کرد: با توجه به حمایت حاکمیتی از بانکداری قرض‌الحسنه و تأکیدات مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به دنبال افزایش شمولیت طرح‌های بانک در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی هستیم.

وی افزود: کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند علاوه بر بیمه عمر رایگان طرح مهریار، از محل میانگین حساب شخصی خود وام دریافت کنند.