نمایشگاه آثار«دومین رویدادجایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران» با همکاری شرکت بیمه سامان و انجمن هنرمندان نقاش ایران ، فردا افتتاح می شود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، علاقه مندان به شرکت در دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران از ۳۰ آذرماه تا ۱۷ دی ماه سالجاری برای حضور دراین رویداد ثبت نام کردند که آثار ارسالی آنها در دبیرخانه هیئت انتخاب مورد بررسی داوران سرشناسی چون جمشید حقیقت شناس، رضوان صادق زاده و معصومه مظفری قرار گرفت.

در دومین فراخوان رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران، ۱۰۸۹ هنرمند با بیش از ۲۸۰۰ اثر شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، در مرحله اول (آنلاین) این رویداد ۲۰۴ اثر از ۱۸۲ هنرمند پذیرفته شد که از این تعداد در مرحله دوم ۱۸۵ اثر از ۱۷۳ هنرمند برای نمایش در گالری‌های استاد ممیز، استاد میرمیران، پاییز و زمستان انتخاب شده است.

این نمایشگاه که محلی برای نمایش آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد است ، عصر روز دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت ۱۷ در گالری استاد ممیز افتتاح می‌شود و تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل بوده وعلاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری‌های این مجموعه مراجعه کنند.

شرکت بیمه سامان همواره درتلاش است تا علاوه برفعالیت‌های بیمه‌گری وارایه خدمات مطلوب به مشتریان در راستای ارتقای سطح فرهنگ و انجام مسئولیت های اجتماعی گام های موثری بردارد.

ایجاد بستری مناسب برای نمایش رویکردهای معاصر در نقاشی ایران، زمینه سازی رشد و بالندگی هنرمندان ایران، رشد فرهنگ بصری مخاطبان در سطوح مختلف جامعه، انتخاب و معرفی سالانه هنرمندان نقاش معاصر ایران به جامعه مخاطبان، ارج گذاری فعالیت هنرمندان منتخب، ایجاد فضایی پویا و زنده در صحنه هنرهای تجسمی ایران با تمرکز بر رسانه نقاشی و نیز تشویق نهادهای گوناگون اقتصادی در حمایت از هنر و هنرمندان از جمله اهداف بیمه سامان در برگزاری این رویداد بوده است.