لباس، نشانه‌ای از طرز تفکر ما است. به همین دلیل عده زیادی از مردم جهان ترجیح می‌دهند، لباس‌هایشان را از میان بهترین برندها انتخاب کنند.

 درآمد نیوز -دکتر محمدرضا ناری ابیانه، بد نیست در این میان، نگاهی به چند سایت که درزمینه تهاتر فعالیت می‌کنند بیندازیم. بررسی این سایت‌های بارتری می‌تواند ایده‌های جالبی درزمینه تبدیل تهاتر به یک کسب و کار را در اختیار مدیران استارت آپی قراردهد.

Home Exchange

این وب‌سایت با بیش از ۴۰،۰۰۰ لیست در ۱۴۲ کشور جهان به شکلی قدرتمند، پیشنهاد استفاده از مکان‌های رایگان اقامتی در بیشتر دنیا را فراهم کرده است. تصور کنید که شما – به دلیل‌های گوناگون – می‌خواهید برای چند ماه در شهر دیگری اقامت داشته باشید.

در این صورت با مشکلاتی مانند خالی مانده منزلتان و هزینه‌های سرسام‌آور اقامت در هتل رو به رو می‌شوید؛ اما اگر عضو این سایت باشید با پرداخت مبلغ ۹٫۹۵ دلار در هرماه می‌توانید خانه یا آپارتمان خود را با فرد دیگری که همین شرایط را دارد، به طور موقت تهاتر کنید.

در این صورت، هم‌منزلتان خالی نمی‌ماند و هم دیگر لازم نیست پول زیادی را برای اقامت در هتل هزینه کنید. متأسفانه در میان ۱۴۲ کشوری که این سایت به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد، جای ایران خالی است و این خالی بودن، نه باعث تأسف بلکه یک فرصت برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب و کاری بر پایه تهاتر است.

SwapStyle

لباس، نشانه‌ای از طرز تفکر ما است. به همین دلیل عده زیادی از مردم جهان ترجیح می‌دهند، لباس‌هایشان را از میان بهترین برندها انتخاب کنند.

در این میان، تعقیب کردن برندها یک مشکل اساسی را به همراه دارد و آن کاهش تنوع لباس‌ها است. وقتی مبلغ زیادی را برای خریدن یک پالتوی برند هزینه می‌کنید، دیگر نمی‌توانید به راحتی آن را دور بیندازید؛ اما اگر جایی وجود داشته باشد که افرادی مثل شما، لباس‌های برند خود را برای عوض کردن به اشتراک بگذارند چطور؟ با این کار، هم می‌توانید سبک برند پوشی خود را دنبال کنید و هم از تنوع برندهای دیگر لذت ببرید.

این کاری است که طراح مد، امیلی چشر (Emily Chesher) انجام داد. او وب‌سایت SwapStyle را در سال ۲۰۰۴ راه‌اندازی کرد. در این وب‌سایت، لباس، کیف، کفش، لوازم جانبی، لوازم‌آرایشی و حتی وسایل مختلف برند از سراسر جهان، تهاتر می‌شوند. هزینه انجام معامله‌های تهاتری در این وب‌سایت کاملاً رایگان است.