همکاران باانگیزه و غیور ما، که ماه گذشته رکوردهای تولید را در هر چهار ناحیه تولیدی جابه‌جا کرده و اتفاقی تاریخی را رقم زدند، در آذر ماه هم با فاصله تنها یک ماه، بار دیگر رکورد تولید فولاد خام را شکستند.

به گزارش درآمد نیوز طهمورث جوان‌بخت، با بیان این که کارکنان فولاد خراسان، شعار «رشد تولید» را با همتی مضاعف در این شرکت تحقق بخشیده‌اند، افزود: همکاران باانگیزه و غیور ما، که ماه گذشته رکوردهای تولید را در هر چهار ناحیه تولیدی جابه‌جا کرده و اتفاقی تاریخی را رقم زدند، در آذر ماه هم با فاصله تنها یک ماه، بار دیگر رکورد تولید فولاد خام را شکستند.

جوان‌بخت با قدردانی از کلیه کارکنان شرکت در بخش‌های گوناگون تامین، تولید، پشتیبانی و پیمانکاران برای رقم زدن این اتفاق تاریخی، قدردانی کرد.
معاون بهره‌برداری «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: با تلاش کارکنان واحد فولادسازی با تولید ۱۱۱ هزار و ۱۶۲ تن شمش، افزایش ۳۷۰۲ تنی در تولید فولاد خام این واحد، به فاصله یک ماه از رکورد قبلی، به ثبت رساندند. این در حالی است که پیش از آن در مهر ماه نیز شاهد رکوردشکنی در این ناحیه بوده‌ایم.

به گفته فضیلتی، همزمان با این رکورد شکنی، همکاران فولادسازی شماره ۲ شرکت موفق شدند در تولید شمش بالاترین نصاب تولید را از شروع به کار این کارخانه رقم زده و با تولید ۵۴ هزار و ۶۱۰ تن شمش، پس از ۳ ماه از ثبت نصاب پیشین، ۲۰۴ تن ارتقا بخشند. معاون بهره برداری فولاد خراسان، این موفقیت را که حاکی از تعهد، انضباط و هماهنگی سازمانی، انسجام مدیریتی، روحیه وحدت و همدلی همکاران در تحقق شعار «رشد تولید» و حمایت همه جانبه ارکان عالی مدیریت شرکت، به ویژه مدیرعامل مجتمع است، به تمام همکاران و اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان تبریک گفت.